Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kocaeli Valiliği
T.C. Kocaeli Valiliği
T.C. Kocaeli Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İl Etik Kurulu Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • KOCAELİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standardı Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
25
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Seddar Yavuz
      • Vali Yardımcıları
        • Ekrem Çalık
        • Salih Bıçak
        • İsmail Gültekin
        • Ali Ada
        • Şenol Kaya
      • Hukuk Müşaviri
        • Yusuf Cıbır
        • Aytaç Akgül
      • Kaymakamlar
        • Necip Çakmak
        • Ahmet Önal
        • Yüksel Kara
        • Meftun Dallı
        • Metin Kubilay
        • Mehmet Ali Özyiğit
        • Yusuf Özdemir
        • Yusuf Ziya Çelikkaya
        • Ömer Lütfi Yaran
        • Osman Aslan Canbaba
        • Ömer Hilmi Yamlı
        • Uğur Kalkar
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare Ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın Ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • İl Etik Kurulu
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Hükumet Konağı Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • KOCAELİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Göç Müdürlüğü
      • İl Afet Ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Nüfus Ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Ve Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • İl Kültür Ve Turizm Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Sanayi Ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Çevre Ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • İl Tarım Ve Orman Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Gençlik Ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • TÜİK Kocaeli Bölge Müdürlüğü
      • Liman Başkanlığı
      • Doğu Marmara Gümrük Ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü
      • Çalışma Ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Kocaeli Dini Yüksek İhtisas Merkezi Müdürlüğü
      • Kocaeli Rölöve ve Anıtlar Müdürlügü
    • Kamu Hizmet Standardı
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İl Jandarma Komutanlığı
    • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
    • İl Göç Müdürlüğü
    • İl Afet Ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Yatırım İzleme Ve Koordinasyon Başkanlığı
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Nüfus Ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Ve Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İl Sağlık Müdürlüğü
    • Defterdarlık
    • İl Kültür Ve Turizm Müdürlüğü
    • Vergi Dairesi Başkanlığı
    • Ticaret İl Müdürlüğü
    • Sanayi Ve Teknoloji İl Müdürlüğü
    • Çevre Ve Şehircilik İl Müdürlüğü
    • İl Tarım Ve Orman Müdürlüğü
    • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Gençlik Ve Spor İl Müdürlüğü
    • İl Müftülüğü
    • TÜİK Kocaeli Bölge Müdürlüğü
    • Liman Başkanlığı
    • Doğu Marmara Gümrük Ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü
    • Çalışma Ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
    • Kocaeli Dini Yüksek İhtisas Merkezi Müdürlüğü
    • Kocaeli Rölöve ve Anıtlar Müdürlügü
  • Kamu Hizmet Standardı
  • Projeler

İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi

İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Görev Tanımı
İl  GAMER kamu düzeni ve güvenliğini, bireylerin temel hak ve özgürlüklerini, can ve mal emniyetini, toplumun güven ve huzurunu temin etmeye yönelik faaliyetler ile acil durumların  doğurduğu her türlü güvenlik riskine karşı il düzeyinde aşağıdaki  görevleri yapar:
a) Olay öncesi, sırası ve sonrası süreçleri bütünleşik bir yönetim anlayışı ile etkin bir şekilde planlamak, takip etmek, koordine etmek ve yönetmek.
b)  Gerekli analiz ve planlama çalışmalarını yapmak, çözümler üretmek, kararlar almak ve eğitimler düzenlemek.
c) Meydana gelen olaylar kapsamında her türlü sesli, görsel ve yazılı bilgi ve verileri öncelikle Bakanlık
GAMER'e bildirmek.
ç)  İlin imkan ve kapasitesini aşan olaylarda, ilgili bakanlık, kurum ve kuruluşlardan destek talebinde bulunmak, bu alanda Bakanlık GAMER'i bilgilendirmek ya da Bakanlık GAMER 'den destek talep etmek.
d) Kritik altyapı, tesis ve yatırımların güvenliğini sağlayan birimler arasındaki koordinasyonu sağlamak.
e) Kamu, kurum ve kuruluşları, özel sektör, sivil toplum kuruluşları ile koordinasyonu ve işbirliğini sağlamak.
f)  Toplumsal olaylar ve terör saldırıları gibi olaylar sonucu şehit olanların yakınlarına, gazilere ve etkilenen diğer vatandaşlar ile ailelerine yönelik psiko-sosyal,  ,manevi ve sosyal destek,  iaşe,  ibate,  acil sağlık hizmetleri ve diğer hizmetlerin verilmesinde koordinasyonu sağlamak.
g) Toplumsal olaylar ve terör saldırıları gibi olaylar sonucu hayatını kaybedenlerin intikali, yakınlarıyla irtibat kurulması, dini vecibelerinin yerine getirilmesi ve definlerine ilişkin iş ve işlemleri takip ve koordine etmek.
ğ) Toplumsal olaylar ve terör saldırıları gibi olaylar sonucu hayatını kaybeden,  yaralanan veya mağdur olan yabancı ülke vatandaşları ile ilgili iş ve işlemleri Bakanlık GAMER ile koordine içerisinde yürütmek.
h) Etkin ve hızlı çalışmalar yapabilmek için bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanarak acil durumlar için ihtiyaç duyulan veri ve görüntülerin kesintisiz,  güncel ve güvenilir bir şekilde Bakanlık GAMER 'e aktarılmasını sağlamak.
ı)  Görev ve sorumluluk kapsamıyla ilgili,  standartları Bakanlık GAMER tarafından belirlenen bütünleşik görüntü, bilgi ve veri sistemleri oluşturmak, var olan sistemleri bu yapıya entegre etmek.
i) İzleme, Değerlendirme ve Koordinasyon Kurulu tarafından alınan kararları uygulamak veya uygulanmasını sağlamak.
j) Vali tarafından verilen benzer görevleri yapmak.
 
Çalışma Esasları
(1)  İl GAMER,  Bakanlık GAMER ile kesintisiz iletişim halinde bulunarak 7 gün 24 saat esasına göre çalışır.
(2) Olağan durumlarda faaliyetler çekirdek kadro ile yürütülür.  Acil durumlarda,  valinin talimatı üzerine tam kadro durumuna geçilir.
(3)  İl emniyet müdürlüğü,  il jandarma komutanlığı,  sahil güvenlik bölge/grup komutanlığının ilgili birimleri ve 112 Acil çağrı merkezleri,   İl GAMER ile entegre bir şekilde görevlerini yürütür.  Bu birimler öncelikle ve ivedilikle İl GAMER'e her türlü bilgi ve veri akışı sağlar, Güvenlik kaynaklı acil durumlarda il afet ve acil durum müdürlüğü, il göç idaresi müdürlüğü,  il nüfus ve vatandaşlık müdürlüğünün yanı sıra ilde bulunan kamu kurum ve kuruluşlarından da gerekli bilgi ve veri akışı sağlanır.
(4)  İlde bulunan kamu ve özel sektör kuruluşlarınca mevcut bilgi ve görüntü sistemleri, valiliğin ihtiyacı ve talebi doğrultusunda GAMER bilgi ve görüntü sistemlerine entegre edilir.
İl afet ve acil durum yönetim merkezi ile ilişkiler
(1)  Acil  durumlarda ortaya  çıkabilecek her türlü  güvenlik  riskinde,  iletişim  ve koordinasyon  İl
GAMER tarafından sağlanır.
(2) 26/8/2013  tarihli  ve 2013/5703  sayılı  Bakanlar  Kurulu Karan  ile  yürürlüğe konulan  Afet  ve Acil Durum Müdahale Hizmetleri Yönetmeliği gereğince Türkiye Afet Müdahale Planı (TAMP) uygulamaya  girdiğinde iletişim  ve koordinasyon  il Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi tarafından sağlanır.
(3) Afet ve acil durumlarda İl GAMER görev alanı ile ilgili iletişim işlevlerini yerine getirmeye devam  eder.
İlçe güvenlik ve acil durumlar koordinasyon merkezleri
(1)  Valilerce uygun görülen ilçelerde, kaymakam başkanlığında ilçe GAMER kurulabilir. Bunların görev, yetki, sorumluluk ve teşkilatlanmaları, bu Yönetmelikte belirtilen esaslar çerçevesinde vali tarafından belirlenir.
 
İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Yönergesi


 

 
 
 

 


 
 
 
 
 
 
 

 
İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi  Müdürü 
Enver Düz
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • E-Başvuru
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Muhtarlar İletişim Bilgileri
Körfez Mahallesi Ankara Karayolu Caddesi No:129 İzmit / KOCAELİ
0(262) 300 50 00 Kep Adresi: icisleribakanligi@hs01.kep.tr
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız